Cum s-a schimbat noțiunea de cumpărături după apariția copiilor

Cum s-a schimbat noțiunea de cumpărături după apariția copiilor? Radical, aș putea spune. De la timpul acordat până la scopul relaxantei activități, totul s-a transformat acum, cu mici excepții.

Îmi place să mă plimb prin magazine, în perioadele din zi/săptămână în care nu e aglomerat. Pe vremea în care puteam să fug singură de acasă, când aveam chef, era una dintre metodele prin care mă relaxam. Chiar dacă nu cumpăram ceva în mod special, era plăcut să văd ce a mai apărut noi, să observ oamenii și diferitele gusturi.

Totul a fost într-o eră care a apus cam de aproape cinci ani. Acum cumpărăturile se rezumă la vizita clasică din supermarket pentru mâncare și cele necesare pentru casă, din când în când mai evadez cu taticul.ro pentru o sesiune de shopping pentru noi. În rest Noriel și alte magazine pentru copii.

Decât să merg cu cei mici, prefer să fac cumpărăturile online. Ceea ce se și întâmplă de vreo doi ani de zile în mod constant. Când totul se află la un click distanță, totul devine mult mai ușor. Doar pentru mașini trebuie să ne deplasăm fizic.

Cum s-a mai schimbat noțiunea de cumpărături după apariția copiilor? Zilele trecute mi-am dat seama că, la orice ”variantă de shopping” aș apela, întâi mă gândesc la ei, la cei mici. Dacă am chef să-mi cumpăr vreo carte, inevitabil ajung să le iau lor mai multe. Dacă găsesc ceva ofertă la haine, tot lor le iau. Și tot așa. Mereu îi pun pe primul loc. Ceea ce e tare frumos.

Și da, în câte o dimineață, o mai iau pe mândră în marsupiu și evadez cât juniorul e la grădiniță. Ca în vremurile de odinioară.